زنان در روزنامه‌نگاری، طرح گزارش‌دهی از تاثیرات اجتماعی - افغانستان

WAN-IFRA   یا زنان در روزنامه‌نگاری، طرح گزارش‌دهی از تاثیرات اجتماعی افغانستان را توسعه داده، تا ژورنالیستان زن را در این کشور حمایت کند. این برنامه از ۱۵ سپمتبر تا ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت. 

هدف از برنامۀ SIRI عبارت از حمایت جوامع که در مرض خطر قرار دارند،‌ می باشد و در عین حال برای ژورنالیستان که از این خطر ویا بحران متاثر شده اند، همکاری می کند.  SIRI در موارد استثنایی به منظور حمایت مالی روزنامه نگاران در پاسخ به بحران سیاسی و یا محیطی زیستی ایجاد گردیده است.

وظایف SIRI در افغانستان برای تمام ژورنالیستان افغان می باشد، به شرط که این ژورنالیستان درآمد مادی شان را از دست داده باشند و همچنان خبرنگاران مستقل (Freelance) که با مشکلات از دست دادن قرداد شان مواجه اند.  

تیم کاری SIRI گزارشات را در هر فارمت که تهیه شود دریافت کرده می تواند، سوژه گزارش‌ از تاثیرات اجتماعی به انتخاب خود خبرنگار می باشد. اما با در نظرداشت اینکه داستان، افراد آسیب پذیر یا حاشیه نیشن جامعه را بهتر پوشش دهد- و داستان های که ممکن است تا حال به آن پرداخته نشده باشد. تیم کاری SIRI گزارشات را می تواند به یک حامی برگزیدهٔ خود و یا هم برای نشر مستقلانه انتخاب کند. خبرگزاری زنان در روزنامه‌نگاری( WAN-IFRA ) گزارشات (ستوریها) ویا مطالب را در چهارچوکات پالیسی خود منتشر میکند. 

ضرب الاجل برای اپلیکشن: تاریخ ۳۰ سپتمبر ۲۰۲۱

حداقل باید چهار گزارش تهیه گردد: امتیازات مالی ویا فیس این چهار گزارش ۲،۰۰۰ یورو می باشد.

زبانها برای تهیه گزارش: پښتو، دری، انگلیسی و در هر فارمت ( چاپی، دیجیتلی، رادیوی، و یاهم فلم مستند). 

برای معلومات و اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نمایید

اگر با مشکلات مرتبط به فورم مواجه میشود با ایمیل آدرس ذیل به تماس شوید: info@womeninnews.org

  جهت ارسال اپلیکیشن نیاز است تا ورود/راجستر کنید

برای ادامه پروسه، اینجا کلیک نمایید.